Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

בדיקות לעסק לבדיקת מזון לבית קפה בירושלים ברישיון משרד הבריאות

שלום לכם, אנו בביוקאר מומחים לגבי בדיקות לעסק לבדיקת מזון לבית קפה בירושלים ברישיון משרד הבריאות. אפשר לאתר פה באתר שלנו המון אינפורמציה לגבי המומחיות של הצוות שלנו, ולבדוק ‏איך נוכל להועיל לכם.


אנחנו נוודא שתשיגו בדיקות לעסק לבדיקת מזון לבית קפה בירושלים ברישיון משרד הבריאות וכל זה חוקי ובאופן מסודר וכמובן על פי תקנות הבריאות. חוץ מרישוי עיסקי אנו גם מומחים בייעוץ לבטיחות המזון, ולוקחים בדיקות תברואת מזון בעסקי מזון באמצעות המעבדה.


ביו-CARE מתמחה בקבלת רישוי עסקים או ייעוץ לגבי בטיחות מזון במסעדות.

הטיפים של ביוקאר

1. הקימו את עיסקכם בהקדם בשביל שלא תופתעו במצב שאתם עוסקים בצורה המנוגדת לחוק.

2. אל תזלזלו בהשגת אישור מכירת מזון – אתם יכולים להיות בבעיות אם יתפסו אתכם עוסקים ללא רישיון.

3. אם אנחנו מעוניינים לשפץ הכרחי לקחת עזרה ממומחים בדרך זו ייעצו לכם כל התקופה.


התהליך שנצטרך לעבור כדי לקבל בדיקות לעסק לבדיקת מזון לבית קפה בירושלים ברישיון משרד הבריאות ומה חשוב לדעת 

– בתור התחלה עדיף לדעת כמה אלמנטים קריטיים. בתור התחלה לדעת מעט רקע בנושא מזון, האוכל שאנו ניזונים ממנו הוא שיהיה אחראי לבריאות של כל אחד מאיתנו, וזה מדוע קריטי לבדוק אותו ולהבטיח שלא קיימים בו חיידקים.

דגימה זו הצוות שלנו מממשים באמצעות מעבדות מזון ורק אחרי שניקח את התוצאות תהיה לנו אינפורמציה כיצד לטפל בנושא בצורה הכי טובה.


– אחרי שהבנו קצת על מזון מומלץ שכל בעל עסק ידע שבמידה והוא ברצינות רוצה מידע לגבי בדיקות לעסק לבדיקת מזון לבית קפה בירושלים ברישיון משרד הבריאות אז הכרחי לו לפנות למומחים, המומחים של ביוקאר יכולים להשיג את מיטב הפתרונות למענך ולתת לך אותם.


– רוצה להקמת עסק? אם זה בכנות מה שאתה רוצה אז קריטי להבין כמה דברים: מוטב לפתוח את העסק כמה שיותר מהר על מנת למנוע אפשרות שבה אתם עוסקים באופן לא חוקי.

אחרי שנפתח את התיק במס הכנסה ומעמ וטיפלנו בכל הבירוקרטיה נוכל להיתקדם. הכרחי להבין שחשוב למנוע עיכוב של בניית העסק בגלל שדבר זה יכול לגרור כנסות ואפילו סגירה בכח של העסק ע"י החוק.

רק לאחר שטיפלנו בכל הנ"ל ניתן לצעוד לשלב הבא לטפל בנושא משרד הבריאות. אם אנו מעוניינים בעסק למכירת מזון אז ישנם לא מעט טיפים שכדאי לדעת מעכשיו, קריטי להשיג אישור ממשרד הבריאות כדי להקים עסקי מזון.

במידה ותהית אם העסק שלך מחויב בהיתר כעת ברור שהתשובה תהיה: חיובית. עסקי מזון צריכים שיהיה להם אישור בשביל לתפקד.


– רציתם בדיקות מזון? מומחה שלנו ידע לקבל את מדגמי המזון, לקבוע לגבי המעבדה וזן הבדיקות ולמסור לכם תשובות מדוייקות שיציגו את המצב. צוות ביו-CARE מקצועי למציאת זיהומי תברואה באוכל.

ברור שבשביל מכירת מזון צריך רישיון וזה מדוע חשוב להבין שכדי לא להיסתבך בתקלות בהמשך הדרך הכרחי כבר הרגע להשיג את הרישיון, מפני שאם בשנים הבאות אדם יגיש תלונה עליכם תיווצר בעיה גדולה.


– מעוניינים במישהו שיעזור לכם אפילו בשיפוצים? ב-ביו-CARE נוכל לדאוג לעסק שלכם לגבי ההיתרים של רשויות החוק. אנו נדע להשיג למענכם אישורי בניה ונכין בעבורכם סקיצות אדריכליות.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!