Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

בדיקות לעסק לתברואת מזון לצהרונים בדרום ברישיון משרד הבריאות

שלום לכם, אנחנו בביו-CARE מומחים לגבי בדיקות לעסק לתברואת מזון לצהרונים בדרום ברישיון משרד הבריאות. ניתן למצוא באתר האינטרנט המון אינפורמציה על השירותים שלנו, ולברר ‏איך ביכולתנו להועיל לכם.


אנו נדאג שתקבלו בדיקות לעסק לתברואת מזון לצהרונים בדרום ברישיון משרד הבריאות וכל זה בהתאם לחוק ובצורה מסודרת וכן ע"פ חוקי הבריאות. מעבר לרישוי עסקים המומחים שלנו גם מתמחים בייעוץ לבטיחות המזון, ולוקחים בדיקות תברואה בעסקי מזון באמצעות המעבדה.

חברת ביו-CARE מתמחה במתן רישוי עסקי וכן ייעוץ לגבי בטיחות מזון במטבחים.

התהליך שנצטרך לעבור בכדי להשיג בדיקות לעסק לתברואת מזון לצהרונים בדרום ברישיון משרד הבריאות ומה חשוב לדעת

– דבר ראשון חשוב להבין כמה כללים חשובים. קודם כל לקבל קצת אינפורמציה לגבי תברואת מזון, המזון שאנו אוכלים הוא זה שיהיה אחראי ליכולות הבריאותיות שלנו, וזה מדוע מומלץ לבחון אותו ולוודא שלא קיימים בו דברים לא בריאים.

את הבדיקה הצוות שלנו מבצעים באמצעות מעבדות מזון ורק אחרי שנקבל את התוצאות תהיה לנו פרטים איך לדאוג להכל כמיטב יכולתינו.

– אחרי שהבנו קצת על מזון עדיף שכל בעל עסק ידע שבמקרה שהוא ברצינות רוצה מידע לגבי בדיקות לעסק לתברואת מזון לצהרונים בדרום ברישיון משרד הבריאות אז כדאי לו לגשת למומחים, המומחים שלנו יוכלו למצוא את מרבית הפתרונות בשבילך ולהעניק לך אותם.

– מעוניין להקמת עסק? במידה וזה בכנות הדבר שאתה חולם עליו אז קריטי לדעת כמה דברים: מוטב להקים את העסק מהר ככל הניתן במטרה למנוע אפשרות שבה אתם עובדים בדרך לא חוקית.

אחרי שנפתח את תיק העוסק ודאגנו לכל הבירוקרטיה ניתן להיתקדם. קריטי להיות מודע לכך שמומלץ לשלול עיכוב של פתיחת העסק בגלל שדבר זה עלול להביא לקבלת כנסות ואף סגירה בכח של העסק מצד רשויות החוק.

אך ורק לאחר שטיפלנו בכל זה נוכל לצעוד לשלב הבא לדאוג לנושא משרד הבריאות. במידה ואתם מעוניינים בעסק למכירת אוכל אז ישנם הרבה אלמנטים שקריטי להכיר מראש, קריטי לקבל אישור מהמדינה כדי לפתוח מסעדה.

במידה ולא היית בטוח האם העסק שהקמת מחויב בהיתר כעת ברור שהתשובה תהיה: כן. מסעדות מחוייבים בהיתר בשביל לפעול.

– רציתם מעבדות מזון? מומחה שלנו ידע להשיג את מדגמי המזון, להחליט על המעבדות וזן הדגימה ולתת עבורכם תשובות מדוייקות המשקפות את המצב.

צוות ביו-CARE מומחה למציאת זיהומי תברואת מזון בכל מזון. ידוע שעבור מכירת מזון נדרש היתר ולכן קריטי לדעת שכדי לא להיסתבך בבעיות יותר מאוחר הכרחי כבר מעכשיו להשיג את הרישיון ממשרד הבריאות, כי היה ובהמשך הדרך מישהו יתלונן עליכם אתם תהיו בבעיה ענקית.

– מעוניינים במישהו שיתמוך בכם אפילו בשיפוצים? בביוקאר נוכל לדאוג לעסק שלכם בכל הבירוקרטיה מול החוק. אנו נדע להשיג למענכם גרמושקה ונבנה למענכם סקיצות אדריכליות.

התובנות של ביוקאר

1. בנו את עיסקכם במהירות כדי שלא תגיעו למצב שאתם עוסקים בדרך שהיא בניגוד לחוק.


2. אל תקלו ראש בהשגת אישור למסעדה – אתם עלולים להיות בבעיות אם יוודע לרשויות שאתם פועלים ללא היתר.


3. במידה ואנחנו מעוניינים לשפץ מומלץ לקבל תמיכה ממומחים ככה ילוו אתכם בכל שלב ושלב.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!