Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

בטיחות מזון למפעל מזון בדרום ברישיון משרד הבריאות

ייעוץ לעסק לבטיחות מזון למפעל מזון בדרום ברישיון משרד הבריאות והכל חוקי ובצורה מסודרת וכן בהתאם ל- תקנות הבריאות. בנוסף לרישוי עסקי מזון המומחים שלנו אפילו מומחים בייעוץ לבטיחות מזון, ולוקחים בדיקות תברואת מזון במטבחים באמצעות המעבדות.

חברת ביו-CARE עוסקת בקבלת רישוי עסקי וכן ייעוץ בנושא בטיחות מזון בחדרי אוכל.

התהליך שנצטרך לעבור על מנת להשיג יועץ ייעוץ לעסק לבטיחות מזון למפעל מזון בדרום ברישיון משרד הבריאות אז קריטי לו לדבר עם מקצוענים, המומחים שבצוות שלנו יוכלו למצוא את כל האפשרויות למענך ולמסור לך אותם.

– שואף להקים עסק? אם זה בכנות הדבר שאתה מחפש אז חשוב לדעת מספר אלמנטים: כדאי לפתוח את העסק מהר ככל הניתן במטרה לשלול סיטואציה שבה אתם עובדים באופן לא חוקי. אחרי שנפתח את העסק ודאגנו לכל הניירת נוכל להמשיך.
 
הכרחי להבין שעדיף לשלול השהייה של הקמת העסק בגלל שזה עלול לגרום לכנסות ואף סגירה בכפייה של העסק על ידי רשויות החוק.
 
רק אחרי שטיפלנו בכל זה נוכל לצעוד לשלב הבא לדאוג לנושא המזון. אם אנו רוצים עסק בתחום המזון אז יש המון טיפים שהכרחי לדעת מראש, חשוב להשיג אישור משרד הבריאות כדי לפתוח מסעדה.
 
במידה ותהית אם העסק שיש לך חייב רישיון אז התשובה תהיה: כן. מסעדות צריכים שיהיה להם אישור על מנת להיתקיים.

– התעניינתם בדיקות מעבדה מיקרוביולוגית? מומחה שלנו ידע להשיג את הבדיקות, לקבוע לגבי המעבדות ואופן הדגימה ולתת עבורכם תשובות מקצועיות המציגות את המצב.
 
צוות ביוקאר מתמחה במציאת זיהומי תברואת מזון באוכל. ברור שעבור מסעדה צריך אישור ובגלל זה חשוב להבין שבשביל שלא להיתקל בתקלות אחר כך חשוב כבר מהרגע להשיג את ההיתר ממשרד הבריאות, משום שהיה ובעתיד מישהו יתלונן על העסק אתם תהיו בבעיה גדולה.

– מעוניינים בשירות שיעזור לכם גם בשיפוצים? בביוקאר נוכל לדאוג לעסק שלכם לגבי ההיתרים של החוק. אנו נדע להשיג עבורכם היתר לבנות ונכין בעבורכם תוכניות לאישור בנייה.

הטיפים שנוכל לספק לכם ייעוץ לעסק לבטיחות מזון למפעל מזון בדרום ברישיון משרד הבריאות 
 
*פיתחו את עיסקכם במהירות כדי שלא תגיעו לסיטואציה שאתם פועלים בדרך המנוגדת לחוק.
*אל תנהגו בפזיזות בבקשת אישור מכירת מזון – אתם יכולים להיות בבעיות במידה ויוודע לרשויות שאתם ללא רישיון.
*במידה ואנחנו מעוניינים לשפץ חשוב להשיג סיוע מחשברה איכותית כך יסייעו לכם לאורך כל הדרך.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!