Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

בקרת איכות לבדיקת מזון למסעדה בירושלים באישור משרד הבריאות

למסעדה בירושלים באישור משרד הבריאות והכל חוקי ובאופן מסודר וכן בהתאם ל- תקנות התברואה. חוץ מרישוי עיסקי אנחנו גם מתמחים בייעוץ לבטיחות מזון, ומתמחים בביצוע בדיקות תברואה במסעדות בעזרת המעבדות.


חברת ביוקאר עוסקת בהסדרת רישוי עסקים או ייעוץ לגבי בטיחות מזון במסעדות.


הטיפים שיש לנו בשבילכם למסעדה בירושלים באישור משרד הבריאות 

1. בנו את עיסקכם כבר בהתחלה כדי שלא תמצאו מצב שבה אתם עובדים בצורה לא חוקית.

2. אל תקלו ראש בהשגת אישור למסעדה – אתם יכולים להיתקל בצרות במידה ויתפסו אתכם בלי רישיון.

3. אם אתם מעוניינים לשפץ הכרחי להשיג סיוע מחשברה איכותית כך ייעצו לכם כל הדרך.


השלבים שנצטרך לעבור בשביל לקבל בקרת איכות לעצמאים ופרילנסרים לבדיקת מזון למסעדות למסעדה בירושלים באישור משרד הבריאות אז קריטי לו ללכת למקצוענים, המומחים של ביוקאר ידעו לקחת את כל האפשרויות למענך ולתת לך אותם.


* משתוקק לבניית עסק? אם זה בכנות הדבר שאתה רוצה אז חשוב להבין כמה אלמנטים: עדיף לפתוח את העסק במהירות האפשרית במטרה למנוע מצב שבו אתם עובדים בצורה שבניגוד לחוק.

אחרי שפתחנו את התיק במעמ ומס הכנסה ודאגנו לכל הניירת נוכל לעבור לשלב הבא. מומלץ לדעת שחשוב למנוע עיכוב של פתיחת העסק כי זה יכול לגרור כנסות או סגירה בכפייה של העסק ע"י בתי המשפט.

רק לאחר שטיפלנו בכל זה ניתן להיתקדם לדאוג לנושא התזונה. במידה ואנו שואפים להקים עסק בתחום המזון אז ישנם מספר אלמנטים שכדאי להכיר לפני, הכרחי שיהיה לך אישור ממשרד הבריאות על מנת למכור מזון.

במידה והירהרת האם העסק שהקמת חייב רישיון אז התשובה תהיה: כן. עסקים למכירת מזון מחוייבים ברישיון בשביל לפעול.


* מעוניינים מעבדת מזון? צוות ביו-CARE ידע לקבל את מדגמי המזון, לבחור את המעבדה וסוג הבדיקה ולמסור עבורכם תשובות מקצועיות המציגות את הבעיות.

צוות ביוקאר מומחה למציאת זיהומי תברואה בכל מזון. ברור שבשביל מסעדה צריך היתר וזה מדוע קריטי לדעת שבשביל לא להיתקל בבעיות אחר כך חשוב כבר מרגע זה להשיג את הרישיון, כיוון שאם בהמשך הדרך לקוח יגיש תלונה על העסק אתם תהיו בצרה רצינית.


* מעוניינים בשירות שיעזור לכם אפילו בשיפוצים? ב-ביו-CARE יכולים לסייע לכם בכל הבירוקרטיה של רשויות החוק. אנחנו נדע להשיג בעבורכם אישורי בניה ונבנה בעבורכם סקיצות אדריכליות.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!