Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

בקרת איכות לבית קפה בדרום באישור משרד הבריאות

ברוכים הבאים, אנו בביו-CARE מומחים לגבי בקרת איכות לעסק למכירת מזון לבית קפה בדרום באישור משרד הבריאות. ניתן למצוא באתר שלנו המון אינפורמציה לגבי הפיתרונות שלנו, ולברר ‏במה נוכל לעזור לכם.


אנו נוודא שתקבלו בקרת איכות לעסק למכירת מזון לבית קפה בדרום באישור משרד הבריאות וכל זה בהתאם לחוק ומסודר וכן בהתאם ל- חוקי הבריאות.

מעבר לרישוי עסקי מזון המומחים שלנו אפילו מומחים בבטיחות מזון, ולוקחים בדיקות איכות מזון בענף המזון על ידי מעבדות.


ביו-CARE עוסקת בהסדרת רישוי עסקים וכן ייעוץ לבטיחות מזון במטבחים.
התהליך שנצטרך לעבור בכדי לקבל בקרת איכות לעסק למכירת מזון לבית קפה בדרום באישור משרד הבריאות ומה חשוב לדעת – בתור התחלה מומלץ לשמור במחשבה כמה כללים בעלי חשיבות.

בתור התחלה לקבל קצת מידע על זיהום ומזון, האוכל שאנחנו ניזונים ממנו הוא שיהיה אחראי לבריאות של כל אחד מאיתנו, וזה מדוע חשוב לבדוק אותו ולוודא שלא קיימים בו חיידקים.

את הבדיקה הצוות שלנו מממשים בעזרת מעבדות מיקרוביולוגיות ורק אחרי שנקבל את התוצאות תהיה לנו מידע באיזו צורה לדאוג לזה בצורה הכי טובה.


– לאחר מכן כדאי שכל בעל עסק ידע שאם הוא ברצינות מעוניין ב- בקרת איכות לעסק למכירת מזון לבית קפה בדרום באישור משרד הבריאות אז עדיף לו לדבר עם מומחים, המומחים שלנו ידעו לקחת את מרבית האפשרויות בשבילך ולתת לך אותם.


– רוצה להקים עסק? במידה וזה באמת הדבר שאתה מחפש אז כדאי לדעת מספר אלמנטים: ראוי להקים את העסק מהר ככל הניתן כדי לשלול מצב שבו אתם עובדים בצורה שבניגוד לחוק.

לאחר שפתחנו את התיק במס הכנסה ומעמ והתעסקנו עם כל הניירת ניתן להיתקדם. קריטי לדעת שקריטי למנוע השהייה של בניית העסק כיוון שזה עלול לגרום לתביעות משפטיות ואף סגירה בכפייה של העסק מצד בתי המשפט.

אך ורק לאחר שדאגנו לכל הנ"ל ניתן להמשיך לדאוג לנושא התזונה. אם אנו שואפים להקים עסק למכירת אוכל אז ישנם לא מעט דברים שמומלץ להכיר מראש, חשוב לקבל רישיון ממשרד הבריאות בשביל למכור מזון.

אם הירהרת אם העסק שלך חייב רישיון אז התשובה היא: חיובית. עסקי מזון צריכים שיהיה להם רישיון בשביל להיתקיים.


– רציתם בדיקת מעבדה מיקרוביולוגית? הצוות שלנו ידע לקבל את הבדיקות, לבחור את המעבדה וסוג הבדיקות ולמסור לכם תשובות מקצועיות שיציגו את המצב. צוות ביו-CARE מקצועי למציאת זיהומי תברואה באוכל.

ידוע שלעסק מזון נדרש רישיון וזו הסיבה שעדיף להבין שכדי שלא להיסתבך בבעיות בהמשך חשוב כבר מעכשיו להשיג את ההיתר, מפני שאם בהמשך הדרך מישהו יתלונן עליכם אתם תהיו בצרה רצינית.


– מעוניינים במישהו שיסייע לכם אפילו בשיפוץ? ב-ביו-CARE יש לנו את היכולת לדאוג לעסק שלכם בכל הניירת של החוק. אנחנו נשיג עבורכם היתר לבנות ונקים בשבילכם סקיצות אדריכליות.


העצות שלנו – בקרת איכות לעסק למכירת מזון לבית קפה בדרום באישור משרד הבריאות *הקימו את עיסקכם בהקדם בשביל שלא תיגררו לסיטואציה שהינכם עוסקים בצורה לא ראויה וחוקית.

*אל תזלזלו בהשגת רישיון מכירת מזון – אתם עלולים להיות בבעיות במידה ויתפסו אתכם פועלים ללא רישיון.

*אם אנחנו משפצים הכרחי לקחת סיוע ממקצוענים בדרך זו ייעצו לכם לאורך כל הדרך.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!