Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

בקרת איכות לעצמאים ופרילנסרים בעלי אולמות אירועים במרכז

ברוכים הבאים, אנחנו בחברת ביוקאר מתמחים בבקרת איכות לעצמאים ופרילנסרים ליצרן מזון לאולם אולמות אירועים במרכז ברישיון משרד הבריאות.

ניתן לראות באתר שלנו אינפורמציה על המומחיות שלנו, ולהבין ‏במה ביכולתנו להועיל לכם.


אנו נוודא שיהיה לכם בקרת איכות לעצמאים ופרילנסרים ליצרן מזון לאולם אולמות אירועים במרכז ברישיון משרד הבריאות וכל זה על פי החוק ובאופן מסודר וכן על פי תקנות הבריאות.

בנוסף לרישוי עסקי מזון אנו גם מומחים בבטיחות מזון, ועורכים בדיקות איכות מזון במטבחים באמצעות המעבדות.


ביו-CARE עוסקת במתן רישוי עסקים בנושא בטיחות מזון במסעדות.


השלבים שנעבור על מנת לקבל בקרת איכות לעצמאים ופרילנסרים ליצרן מזון לאולם אולמות אירועים במרכז ברישיון משרד הבריאות ומה חשוב לדעת –

בתור התחלה הכרחי לשמור במחשבה מספר אלמנטים בעלי חשיבות. בתור התחלה לקרוא קצת מידע לגבי זיהום ומזון, המזון שאנו ניזונים ממנו הוא אשר יהיה אחראי לחוסן הבריאותי של כל אחד מאיתנו, ולכן קריטי לדגום אותו ולוודא שלא קיימים בו חיידקים.

דגימה זו אנחנו מממשים באמצעות מעבדה לבדיקת מזון אחרי שנאסוף את התשובות תהיה לנו אינפורמציה כיצד לדאוג לזה כמיטב יכולתינו.


– דבר שני כדאי שכל אחד מכם יבין שאם הוא ברצינות רוצה מידע לגבי בקרת איכות לעצמאים ופרילנסרים ליצרן מזון לאולם אולמות אירועים במרכז ברישיון משרד הבריאות אז כדאי לו ללכת למומחים, המקצוענים שלנו ידעו לחפש את כל האפשרויות בשבילך ולהעניק לך אותם.


– שואף להקים עסק? במידה וזה באמת מה שאתה מחפש אז כדאי לדעת מספר אלמנטים: כדאי לפתוח את העסק מראש בשביל לסכל אפשרות שבה אתם עוסקים בדרך לא חוקית.

אחרי שפתחנו את תיק העוסק והתעסקנו עם כל הבירוקרטיה אפשר להמשיך. הכרחי להבין שחשוב לסכל דחייה של בניית העסק כי דבר זה עלול לגרור דוחות וכן סגירה בכח של העסק על ידי החוק.

רק לאחר שטיפלנו בכל הנ"ל ניתן להיתקדם לדאוג לנושא המזון. אם אתם שואפים להקים עסק בתחום האוכל אז יש הרבה דברים שעדיף לדעת מעכשיו, הכרחי שיהיה לך אישור מהמדינה על מנת לפתוח מסעדה.

במידה והירהרת האם העסק שלך מחויב באישור אז התשובה היא: כן. עסקי מזון מחייבים היתר על מנת לתפקד.


– מחפשים מעבדות מזון? צוות ביוקאר ידע לקחת את הדגימות, לקבוע לגבי המעבדה וסוג הדגימה ולהגיש לכם תשובות מדוקדקות שיציגו את המצב. הצוות שלנו מקצועי למציאת בעיות תברואה בעסקי המזון.

ברור שבשביל מסעדות נדרש היתר ולכן עדיף להבין שבשביל לא להיתקל בצרות בשלבים יותר מאוחרים חשוב כבר מעכשיו להשיג את הרישיון ממשרד הבריאות, כי אם בשנים הבאות לקוח יגיש תלונה על העסק אתם תהיו בצרה ענקית.


– רוצים מישהו שיתמוך בכם אפילו בשיפוץ? אנחנו נוכל לטפל לכם בכל ההיתרים מול רשויות החוק. אנחנו נדע להשיג לכם גרמושקה ונקים עבורכם תוכניות אדריכליות.

התובנות שנוכל לספק לכם

*בנו את העסק שלכם במהירות בשביל שלא תמצאו מצב שאתם עוסקים בדרך לא ראויה וחוקית.

*אל תנהגו בפזיזות בבקשת רישיון עסקי מזון – אתם עלולים להיות בצרות אם ידווחו עליכם שאתם עובדים ללא רישיון.

*אם אנחנו רוצים לערוך שיפוץ עדיף להשיג עזרה מחשברה איכותית בדרך זו יסייעו לכם לאורך כל הדרך.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!