Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

ייעוץ תזונתי לצהרונים וגני ילדים

חברת ביו -Care אשר הוקמה בשנת 2004, התחילה את דרכה בייעוץ לבטיחות מזון במטבחים בבתי אוכל. החברה מספקת שירות ללקוחות גדולים ומוכרים מתחום המזון- מסעדות, ירידי מזון, בתי מלון, אולמות שמחות,חברות קייטרינג, בתי קפה, קונדיטוריות, בתי אבות, בתי חולים, בתי ספר וגני ילדים. 

בעקבות מחאת האוכל בצהרונים שפרצה ב2012 ותלונות נוספות שהמשיכו להגיע מאז, הוחלט על הקמת אגף בחברתנו המספק יעוץ תזונתי וקידום אורח חיים בריא בצהרונים.

גני הילדים הינם בפיקוח משרד החינוך והבריאות, צהרונים לעומת זאת – מופעלים על ידי גופים פרטיים או חברות בהעסקת העירייה והם אינם מפוקחים.

במקרים מסויימים בצהרונים יש פיקוח תברואי הנוגע לרמת ניקיון בעיקר, אך אין פיקוח תזונתי המספק מידע על הערכים התזונתיים המסופקים במזונות המוגשים לילדי הצהרון כגון: כמות וניקיון השמן, כמויות המלח והסוכר באוכל, אחוזי החלבון בקציצה ועוד ערכים תזונתיים המשפיעים לטובה או לרעה על גדילה תקינה בגילאי הגן.

ומה עם חשיבות הגיוון באכילת פירות וירקות? הכרת סוגי הקיטניות? ווידוא כי התפריט המוצע לילדכם אכן מועשר בדגנים מלאים ודוגמאות רבות נוספות…

על מנת לקדם אורח חיים בריא יותר, אנו בביו CARE מציעים לכם סל שירותים: בדיקה, איפיון ולימוד הדרך לתזונה בריאה ואכיפתה בצהרונים:

  1. בדיקה קפדנית של התפריט השבועי מבחינת גיוון, גודל מנה, צורת הגשה, תדירות שבועית, תצפית אכילה והאכלה.
  2. בדיקות מעבדה של: קלוריות, פחמימות, שומנים, שומן רווי, חלבונים, ברזל, נתרן ועוד למנות המוגשות בצהרון.
  3. הרצאה לגננות/וועד ההורים/כלל ההורים (תלוי בכם), להצגת הממצאים שנמצאו מאיסוף כלל הנתונים בגן.
  4. המלצות לשיפור המצב התזונתי, הפקות לקחים, המלצות לשינוי תפריטים, סדנא לגננות.
  5. סדנאות להורים בנושאי אורח חיים בריא, קידום בריאות, אכילה נבונה ועוד.

המטרה היא לשים סוף לאכילה לא מאוזנת, הורים רבים היום מחפשים מוצא וגמילה מפרוסת השוקולד שבתפריט היומיומי. הידיעה מה טוב לאכול ומה לא – חשובה ובעלת השפעה רבה על ההרגלים התזונתיים של ילדינו בפרט ומשפחתנו בכלל. הקניית הרגלים נכונים תלווה את הילדים לאורך כל חייהם ותאפשר להם לחיות חיים בריאים ומאושרים יותר.

אנו בביו  CARE מאמינים כי השינוי מהתחיל מההורים ולא מחברת ההזנה שמעוניינת להוזיל עלויות.

קחו את האחריות לתזונה נבונה של ילדכם והעבירו את הפיקוח אלינו.

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!