Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

מטבח מוסדי למסעדה במרכז ברישיון משרד הבריאות

למסעדה במרכז ברישיון משרד הבריאות והכל בהתאם לחוק ובאופן מסודר וכמובן על פי תקנות התברואה. מעבר לרישוי עיסקי אנו בנוסף מתמחים בייעוץ לבטיחות מזון, ולוקחים בדיקות תברואה בענף המזון באמצעות מעבדה.


ביו-CARE עוסקת בהסדרת רישוי לעסקים וכן ייעוץ לגבי בטיחות מזון בחדרי אוכל.


השלבים שנעבור כדי להשיג בדיקות לעסק למטבח מוסדי למסעדות למסעדה במרכז ברישיון משרד הבריאות אז מומלץ לו לדבר עם מקצוענים, המקצוענים של ביוקאר יודעים לקחת את מרבית הפתרונות בשבילך ולמסור לך אותם.


1. מעוניין להקמת עסק? אם זה בכנות הדבר שאתה חולם עליו אז כדאי לדעת כמה אלמנטים: כדאי לבנות את העסק כמה שיותר מהר על מנת לסכל סיטואציה שבה אתם עוסקים בדרך לא חוקית.

2.לאחר שפתחנו את התיק במעמ ומס הכנסה וטיפלנו בכל הבירוקרטיה נוכל להיתקדם. מומלץ לדעת שעדיף להימנע מהשהייה של בניית העסק בגלל שדבר זה יכול לגרום לתביעות משפטיות ואף סגירה בכפייה של העסק ע"י רשויות החוק.

3. רק אחרי שטיפלנו בכל הנ"ל ניתן לצעוד לשלב הבא להיתעסק בנושא התזונה. אם אנו מעוניינים בעסק בתחום האוכל אז קיימים הרבה אלמנטים שהכרחי להכיר מעכשיו, כדאי לקבל אישור משרד הבריאות בשביל להקים עסקי מזון. אם תהית האם העסק שהקמת צריך אישור אז התשובה תהיה: חיובית. עסקי מזון מחוייבים באישור כדי לתפקד.


4. מחפשים בדיקות מעבדה מיקרוביולוגית? אנחנו נדע להשיג את הדגימות, לבחור את המעבדה וזן הדגימה ולהגיש לכם תשובות מדוייקות שישקפו את המצב. צוות ביוקאר מומחה במציאת זיהומי תברואת מזון בכל מזון.

ידוע שלמסעדות צריך רישיון ובגלל זה חשוב להבין שכדי לא להיסתבך בצרות בהמשך הדרך הכרחי כבר הרגע להשיג את האישור, היות ואם בשנים הבאות אדם יתלונן על העסק שלכם אתם תהיו בבעיה גדולה.


5. מעוניינים בשירות שיעזור לכם אפילו בשיפוץ? ב-ביו-CARE אפשר לדאוג לכם בכל ההיתרים של רשויות החוק. אנו נשיג בעבורכם היתר לבנות וניצור בשבילכם תוכניות להיתר.

העצות של ביוקאר

1. פיתחו את עיסקכם כמה שיותר מהר כדי שלא תמצאו מצב שהינכם עוסקים בדרך המנוגדת לחוק.

2. אל תקלו ראש בקבלת אישור עסקי מזון – אתם עלולים להיתקל בבעיות במידה ויתפסו אתכם פועלים בלי אישור.

3. אם אנחנו רוצים לערוך שיפוץ קריטי לקבל תמיכה מחברה מקצועית בדרך זו ייעצו לכם לאורך כל הדרך.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!