Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

מעבדת מזון בצפון

שלום לכם, כאן בביוקאר מתמחים במעבדת מזון בצפון. אתם יכולים לאתר באתר האינטרנט שלנו המון מידע לגבי המומחיות שלנו, ולהבין ‏כיצד נוכל להועיל לכם.

הצוות שלנו יוודא שיהיה לכם מעבדת מזון בצפון והכל על פי החוק ומסודר וכן ע"פ חוקי משרד הבריאות. מעבר לרישוי עסקי מזון המומחים שלנו בנוסף מתמחים בייעוץ לבטיחות המזון, ועורכים בדיקות איכות מזון במטבחים באמצעות המעבדה.

חברת bio care מומחית במתן רישוי עסקים או ייעוץ בנושא מזון בחדרי אוכל. 

העצות של ביוקאר – מעבדת מזון בצפון 

1. הקימו את עיסקכם במהירות בשביל שלא תגיעו למצב שאתם פועלים בצורה לא חוקית.

2. אל תזלזלו בבקשת אישור מכירת מזון – אתם עלולים להיות בבעיות אם ידווחו עליכם שאתם בלי רישיון.

3. אם אנחנו מעוניינים לשפץ הכרחי לקחת עזרה ממקצוענים כך יסייעו לכם כל הדרך.  

השלבים שנעבור בשביל להשיג מעבדת מזון בצפון ומה חשוב לדעת

– בתור התחלה הכרחי לדעת כמה כללים בעלי חשיבות. הדבר הראשון הוא לקרוא קצת רקע בנושא בטיחות מזון, המזון שאנחנו אוכלים הוא אשר יהיה אחראי לבריאות של כל אחד מאיתנו, ולכן קריטי לבחון אותו ולהבטיח שאין בו חיידקים. את הבדיקה צוות ביוקאר עושים בעזרת מעבדות מזון ורק לאחר שנקבל את התוצאות תהיה ברשותינו מידע כיצד לדאוג לזה היטב.

– לאחר מכן מומלץ שכל אחד יבין שבמידה והוא באמת רוצה מידע לגבי מעבדת מזון בצפון אז כדאי לו ללכת למקצוענים, המקצוענים של ביוקאר יוכלו למצוא את מיטב הפתרונות עבורך ולתת לך אותם.

– משתוקק להקים עסק? אם זה בכנות מה שתרצה אז חשוב לדעת כמה אלמנטים: מומלץ להקים את העסק במהירות האפשרית כדי למנוע סיטואציה שבה אתם עוסקים בצורה שבניגוד לחוק.

לאחר שהקמנו את התיק במס הכנסה ומעמ והתעסקנו עם כל הבירוקרטיה אנו יכולים לעבור לשלב הבא.

חשוב להבין שחשוב להימנע מעיכוב של הקמת העסק היות ודבר זה יכול לגרור דוחות ואפילו סגירה בכפייה של העסק מצד רשויות החוק.

רק לאחר שדאגנו לכל הדברים ניתן לצעוד לשלב הבא לסדר את נושא האוכל. אם אתם מעוניינים בעסק בתחום המזון אז קיימים המון טיפים שמומלץ לדעת מעכשיו, מומלץ שיהיה לך אישור מהמדינה בשביל למכור מזון. אם לא היית בטוח האם העסק שהקמת צריך רישיון כעת ברור שהתשובה היא: חיובית.

מסעדות צריכות שיהיה להם רישיון בשביל לתפקד.

– חיפשתם בדיקות מזון? צוות ביוקאר ידע לקבל את מדגמי המזון, לבחור את המעבדות ואופן הבדיקה ולמסור למענכם תשובות מדוייקות שישקפו את הבעיות.

הצוות שלנו מקצועי במציאת בעיות תברואה באוכל. ברור שעבור מסעדה יש צורך בהיתר ולכן קריטי להבין שכדי שלא להיסתבך בתקלות בהמשך הכרחי מעכשיו להשיג את ההיתר ממשרד הבריאות, היות והיה ובעתיד לקוח יגיש תלונה על העסק שלכם אתם תהיו בצרה גדולה.

– מעוניינים בשירות שיתמוך בכם אפילו בשיפוץ? בביוקאר יש לנו את היכולת לסייע לעסק שלכם בכל ההיתרים של רשויות החוק. אנו נשיג בשבילכם אישורי בניה ונכין לכם תוכניות להיתר.

Share this post

אולי תאהב/י גם

ציוד תיקני ערובה להצלחה

תוכנית מטבח מוסדי

תוכנית מטבח מוסדי היי, פה בביוקאר עוסקים בתוכנית מטבח מוסדי. תוכלו לאתר באתר פירוט על השירותים של הצוות שלנו, ולדעת ‏איך ביכולתנו לעזור לכם. אנו

קרא עוד »

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!