Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

פתיחת עסק לייצור מזון למזנון או קיוסק בירושלים

שלום לכם, כאן בביוקאר מתמחים בפתיחת עסק לעצמאים ופרילנסרים לייצור מזון למזנון או קיוסק בירושלים באישור משרד הבריאות. אפשר לראות באתר האינטרנט שלנו מידע רב על השירותים שלנו, ולבדוק ‏במה יש לנו אופציה להועיל לכם.


הצוות שלנו ידאג שיהיה לכם פתיחת עסק לעצמאים ופרילנסרים לייצור מזון למזנון או קיוסק בירושלים באישור משרד הבריאות וכל זה בהתאם לחוק ומסודר וכמובן על פי תקנות הבריאות.

מעבר לרישוי עיסקי אנחנו אפילו מספקים בטיחות מזון, ועורכים בדיקות בריאות-מזון במטבחים על ידי המעבדה.


חברת ביו-CARE מתמחה בהסדרת רישוי עסקי וכן ייעוץ בנושא מזון במטבחים.

העצות שנוכל לספק לכם

*פיתחו את העסק שלכם כבר בהתחלה בשביל שלא תיגררו לסיטואציה שאתם עובדים בדרך לא ראויה וחוקית.

*אל תקלו ראש בבקשת רישיון למסעדה – אתם יכולים להיות בצרות במידה ויתפסו אתכם ללא אישור.

*במידה ואנחנו רוצים לערוך שיפוץ קריטי לקחת תמיכה ממומחים כך יסייעו לכם מהתחלה עד הסוף.


השלבים שנצטרך לעבור בכדי להשיג פתיחת עסק לעצמאים ופרילנסרים לייצור מזון למזנון או קיוסק בירושלים באישור משרד הבריאות ומה חשוב לדעת 

* דבר ראשון עדיף להבין מספר דברים קריטיים. הדבר הראשון הוא לדעת טיפה רקע בנושא בטיחות מזון, האוכל שאנו אוכלים הוא זה שיהיה אחראי ליכולות הבריאותיות של כל אחד מאיתנו, וזו הסיבה שעדיף לבחון אותו ולהבטיח שאין בו חומרים שיכולים לגרום לקלקול קיבה.

בדיקה זו אנחנו עושים באמצעות מעבדות ורק אחרי שיהיו ברשותינו התשובות תהיה ברשותינו אינפורמציה באיזו צורה לטפל בזה היטב.


* לאחר מכן קריטי שכל אחד מכם ידע שבמידה והוא באמת מחפש פתיחת עסק לעצמאים ופרילנסרים לייצור מזון למזנון או קיוסק בירושלים באישור משרד הבריאות אז כדאי לו ללכת למומחים, המומחים של ביוקאר יוכלו להשיג את מרבית האפשרויות למענך ולמסור לך אותם.


* שואף לבניית עסק? אם זה באמת הדבר שאתה רוצה אז עדיף להבין כמה אלמנטים: ראוי לבנות את העסק כמה שיותר מהר בשביל לשלול אפשרות שבה אתם עובדים בצורה שבניגוד לחוק. אחרי שהקמנו את התיק במס הכנסה ומעמ ודאגנו לכל הניירת נוכל להיתקדם.

חשוב לדעת שמומלץ לסכל השהייה של הקמת העסק היות וזה עלול לגרור תביעות משפטיות ואף סגירה בכח של העסק ע"י בתי המשפט.

רק לאחר שטיפלנו בכל הדברים נוכל להיתקדם לסדר את נושא משרד הבריאות. אם אנחנו מעוניינים בעסק למכירת מזון אז ישנם כמה דברים שקריטי להבין מראש, חשוב שיהיה לך רישיון משרד הבריאות על מנת למכור מזון.

במידה ותהית אם העסק שיש לך חייב היתר כעת ברור שהתשובה היא: חיובית. עסקים למכירת מזון מחוייבים ברישיון בשביל לפעול.


* התעניינתם בדיקות מעבדה? הצוות שלנו ידע להשיג את הבדיקות, להחליט על המעבדות וסוג הדגימה ולהנפיק לכם תוצאות מקצועיות שיציגו את המצב.

הצוות שלנו מקצועי במציאת בעיות תברואה באוכל. ברור שבשביל מכירת מזון צריך אישור ולכן חשוב לדעת שכדי שלא להיסתבך בתקלות בשלבים יותר מאוחרים עדיף מרגע זה להשיג את האישור, כיוון שאם בשנים הבאות לקוח יגיש תלונה עליכם אתם תהיו בצרה גדולה.


* מחפשים מישהו שיתמוך בכם אפילו בשיפוצים? אנחנו אפשר לדאוג לעסק שלכם בכל הבירוקרטיה של החוק. אנחנו נדע להשיג בעבורכם היתר לבנות ונכין לכם סקיצות אדריכליות.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!