Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

פתיחת עסק מזון

מגשימים לכם חלום

אנו בחברת ביו CARE  עוסקים בתכנון, עיצוב, רישוי והקמת עסקי מזון.

פתיחת בית קפה – פתיחה וליווי של בתי קפה משלב התכנון והעיצוב ועד לשלב קבלת היתר ממשרד הבריאות והקמתו  של העסק.

פתיחת מסעדה – הקמת מסעדות הינה המומחיות שלנו, אנו נלווה ונייעץ לכם לאורך כל הדרך, משלב הרעיון ועד לשלב  קבלת האישורים מרשויות החוק ומשרד הבריאות.

הקמת עסק מזון מהיר ועל פי החוק ובצורה מסודרת וכן בהתאם לתקנות התברואה. מעבר לרישוי עסקים צוות ביו  CARE  מומחים בייעוץ בטיחות המזון, נוטלים דגימות  מזון לבדיקת מעבדה.

חברת ביו -CARE מתמחה במתן רישוי עסקים וכן ייעוץ לבטיחות מזון במטבחים.

תמיד חלמתם לפתוח מסעדה? צוות ביו  CARE  מתמחה בעסקי ההסעדה ילווה, ייעץ, ויעשה עבורכם את כל הפעילויות הנדרשות כולל הטיפול בניירת, כך נאפשר לכם להתעסק במה שאתם טובים בו במאכלים ובמה שחשוב לכם באמת. ממכר המאכלים הוא הדבר החשוב באמת, את הבירוקרטיה והטיפול בה תשאירו לנו.

 

 

 

השלבים שנעבור בכדי לקבל הקמת עסק מזון (מסעדות, בתי קפה, מזון מהיר) ומה חשוב לדעת:

דבר ראשון מומלץ להבין מספר אלמנטים בעלי חשיבות. 

בתור התחלה לדעת קצת אינפורמציה לגבי זיהום ומזון, המזון שאנו אוכלים הוא שיהיה אחראי לחוסן הבריאותי של כל אחד מאיתנו, וזו הסיבה שקריטי לדגום אותו ולאשר שאין בו חיידקים. בדיקה זו צוות ביו-CARE מבצעים באמצעות מעבדות מזון לאחר שיהיו לנו התשובות יש לנו מידע איך לטפל בנושא כמיטב יכולתינו.

אחרי שהבנו קצת על מזון כדאי שכל אחד ידע שאם הוא באמת מחפש הקמת עסק מזון מהיר אז עדיף לו לגשת למומחים, המקצוענים של ביוקאר ידעו לחפש את כל האפשרויות עבורך ולספק לך אותם.

מעוניין להקמת עסק?

במידה וזה בכנות מה שאתה מחפש אז עדיף להבין כמה דברים: ראוי לבנות את העסק כמה שיותר מהר על מנת לשלול סיטואציה שבה אתם עוסקים בניגוד לחוק.

לאחר שפתחנו את תיק העוסק והתעסקנו עם כל הבירוקרטיה ניתן להמשיך. מומלץ להיות מודע לכך שקריטי לשלול השהייה של בניית העסק כיוון שדבר זה עלול לגרום לדוחות ואף סגירה בכח של העסק מטעם בתי המשפט.

אך ורק אחרי שדאגנו לכל הדברים ניתן לצעוד לשלב הבא לטפל בנושא המזון. אם אנחנו שואפים להקים עסק בתחום האוכל אז יש הרבה דברים שכדאי לדעת לפני, קריטי שיהיה לך היתר משרד הבריאות על מנת להקים עסקי מזון. במידה ולא היית בטוח האם העסק שהקמת צריך אישור כעת ברור שהתשובה היא: חיובית. עסקי מזון מחוייבים ברישיון על מנת לפעול.

התעניינתם בדיקת מזון?

מומחה שלנו ידע לקבל את הבדיקות, להחליט על המעבדה וסוג הדגימה ולהנפיק למענכם תוצאות מקצועיות המשקפות את הבעיות. הצוות שלנו מתמחה למציאת בעיות תברואת מזון בעסקי המזון. ברור שלמסעדות יש צורך בהיתר וזה למה קריטי לדעת שכדי לא להיתקל בבעיות יותר מאוחר קריטי כבר הרגע להשיג את ההיתר ממשרד הבריאות, בגלל שאם בעתיד מישהו יגיש תלונה על העסק אתם תהיו בצרה גדולה.

רוצים מישהו שיסייע לכם אפילו בשיפוץ?

בביוקאר אפשר לסייע לעסק שלכם בכל הבירוקרטיה של החוק. אנחנו נדע להשיג למענכם אישורי בניה ונקים עבורכם תוכניות להיתר בניה.

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!