Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

תכנון מטבחים ורישוי עסקים

 ביו CARE מלווה את הלקוח משלב תכנון המטבח ועד הוצאת רישיון העסק

בביו CARE אנו מתחשבים במגבלות המקום ומספקים פתרונות יצירתיים ומעשיים ליצירת מטבח נעים ואפקטיבי לעבודה. מטבח המתוכנן כראוי מייעל את פעולותיהם של העובדים בו ומייצר תוצרת איכותית יותר.

בתי אוכל רבים שלא היו מודעים בזמן לצורך בהעסקת יועץ רישוי מומחה לתכנון המטבח, גילו שהם אינם עומדים בתקנות ונאלצו לבצע שינויים מבניים או למצוא פתרונות יצירתיים על מנת לעמוד בתקנים. שינויים אלו כרוכים בהוצאה כספית לא מתוכננת לכן חשוב שתכנון המטבח יתבצע על ידי יועץ רישוי מומחה השולט בתחום החקיקה והתקנות הנדרשות.

לקבלת רישיון עסק תדרשו לטפל במספר רשויות כגון: המשטרה, המשרד לאיכות הסביבה, מכבי האש ומשרד הבריאות. כמו כן, יהיה עליכם להגיש תוכניות אדריכליות תקניות עבור חלל המטבח לרשויות. ביו CARE מספקת מטעמה יועצי רישוי המתמחים בהשגת האישורים ומהנדסים המתמחים בהפקת תוכניות העומדות בכל החוקים והתקנות הנדרשות. הגשת התוכניות המוגמרות תעשה על ידינו בתוך זמן קצר, מה שיזרז את קידום הפעולות בתחום רישוי העסק.

*אם אתה מחפש אישור ורישוי לאירועים חד פעמיים לחץ כאן

מתכננים מטבח חדש? שיפוץ במטבח פעיל? נתקלתם בבעיה מול הרשות?

הודות לשנים ארוכות של עבודה פורייה מול הרשויות השונות ברחבי הארץ, רכשנו ניסיון רב והבחנה בין הדרישות המשתנות והדקויות שמעמידה כל עירייה לצורך מתן אישור לרישיון עסק. גם ההיכרות עם הנציגים בעיריות הפועלים בתחום שלנו, עוזרת מאוד לקיום תקשורת שוטפת ויעילה בינינו. שיטת עבודה זו מאפשרת מתן שירות מהיר ויעיל ללקוחות שלנו.

תוכניות העבודה של חברתנו ידועות ברמת התכנון והגימור ומתקבלות בהערכה רבה הן אצל לקוחותינו והן ברשויות משרדי הבריאות והעיריות השונותתכנון נכון של המטבח הוא אבן יסוד בעת הקמת העסק שלך!

תכנון המדורים השונים בקפידה ובשימת לב למרחב הנדרש לכל אחד מהם, יכול לשנות את סדרי העבודה במטבח לטובה. קשיים רבים מתגלים כתוצאה מתכנון לקוי של המדורים, בין אם מדובר במיקומם או בגודלם. התוצאה היא חוסר ניצול של המדורים כראוי או אי שימוש כלל, ערבוב של הכנת מוצרים במדורים לא להם ויצירת פקקי תנועה במטבח. רישיון העסק נשען על תזרימי עבודה נאותים במטבח ולכן חשוב להגביר את יעילותם.

חברת ביו CARE מלווה לאורך השנים רשתות מזון מהמובילות בארץ וגם לקוחות פרטיים ומספקת להם תכנון מטבח יצירתי ואפקטיבי שבסופו של דבר חוסך משאבים ומייעל את העבודה במטבח.  חברתנו הצליחה לייצר תקדימים באישורים של דוכני מזון בקניונים תודות להבנה המעמיקה ולהיכרות עם דרישות משרד הבריאות ורישוי עסקים ברחבי הארץ. 

במקרה של צורך בשינויים מבניים במטבחים פעילים 
חברת ביו CARE  תייצר עבורך פתרונות יצירתיים. אנו נתכנן עבורך את השינויים, תוך התחשבות בצמצום העלויות ובמשך הזמן הקצר ביותר שיידרש לשיפוץ. דע כי כל שינוי במטבח, לרבות החלפת מיקום מקררים או הזזת קירות, דורש קבלת אישור מהרשויות. אנו מתחייבים לפעול לקבלת אישורים מכל הגורמים הרלוונטיים בזמן קצר ביותר.

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!