Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

רישיון עסק לאולמות אירועים בצפון בהיתר משרד הבריאות

שלום לכם, אנחנו בביו-CARE מספקים פיתרונות לגבי פרשה טכנית לעסק למטבח מוסדי למוסדות חינוך בדרום בהיתר משרד הבריאות.

ניתן לאתר פה באתר שלנו אינפורמציה רבה על הפיתרונות של הצוות שלנו, ולברר ‏במה באפשרותנו לעזור לכם.


אנחנו נוודא שתקבלו פרשה טכנית לעסק למטבח מוסדי למוסדות חינוך בדרום בהיתר משרד הבריאות וכל זה ע"פ החוק ובאופן מסודר וכמובן בהתאם ל- חוקי משרד הבריאות.

חוץ מהרשאת עסקים הצוות שלנו אפילו מספקים בטיחות מזון, ולוקחים בדיקות תברואה בענף המזון באמצעות המעבדות.


חברת ביו-CARE מומחית בקבלת רישוי לעסקים לבטיחות מזון בחדרי אוכל.


התהליך שנצטרך לעבור כדי לקבל פרשה טכנית לעסק למטבח מוסדי למוסדות חינוך בדרום בהיתר משרד הבריאות ומה חשוב לדעת – בתור התחלה הכרחי להבין מספר כללים בעלי חשיבות.

בתור התחלה לקבל טיפה מידע על תברואת מזון, האוכל שאנחנו אוכלים הוא אשר יהיה אחראי ליכולות הבריאותיות של כל אחד מאיתנו, וזה מדוע כדאי לבחון אותו ולהבטיח שלא קיימים בו חומרים שעלולים לגרום לקלקול קיבה.

את הדגימה אנו עושים בעזרת מעבדות מזון לאחר שנקבל את התוצאות תהיה ברשותינו אינפורמציה באילו דרכים לטפל בזה בצורה הכי טובה.


– אחרי שהבנו קצת על מזון כדאי שכל בעל עסק יבין שבמידה והוא באמת מעוניין ב- פרשה טכנית לעסק למטבח מוסדי למוסדות חינוך בדרום בהיתר משרד הבריאות אז הכרחי לו לגשת למומחים, המומחים של ביו-CARE יודעים להשיג את כל האפשרויות בשבילך ולמסור לך אותם.


– מעוניין להקמת עסק? במידה וזה באמת מה שאתה מחפש אז הכרחי לדעת כמה אלמנטים: ראוי לבנות את העסק מראש במטרה לחסוך מצב שבו אתם עוסקים באופן לא חוקי.

אחרי שבנינו את התיק במס הכנסה ומעמ ודאגנו לכל הבירוקרטיה נוכל להיתקדם. קריטי להיות מודע לכך שקריטי להימנע מדחייה של הקמת העסק בגלל שזה יכול לגרור דוחות ואף סגירה בכפייה של העסק ע"י החוק.

רק לאחר שטיפלנו בכל הדברים ניתן לצעוד לשלב הבא להיתעסק בנושא המזון. במידה ואנו מעוניינים בעסק בתחום המזון אז יש מספר טיפים שעדיף להבין מעכשיו, קריטי לקבל אישור משרד הבריאות כדי למכור מזון.

אם לא היית בטוח האם העסק שיש לך מחויב ברישיון אז התשובה היא: חיובית. עסקים למכירת מזון חייבים להשיגרישיון כדי להיתקיים.


– מחפשים מעבדת מזון? מומחה שלנו ידע לקבל את מדגמי המזון, להחליט על המעבדה ואופן הבדיקה ולספק למענכם תשובות מדוייקות שישקפו את המצב.

צוות ביו-CARE מקצועי למציאת תקלות תברואה בעסקי המזון. ידוע שבשביל מכירת מזון יש צורך ברישיון ובגלל זה קריטי לדעת שכדי שלא להיתקל בתקלות בהמשך חשוב כבר מעכשיו להשיג את ההיתר, כיוון שהיה ובשנים הבאות אדם יתלונן על העסק תיווצר צרה ענקית.


– מחפשים מישהו שיעזור לכם אפילו בשיפוצים? אנחנו אפשר לטפל לכם בכל האישורים מול החוק. אנו נשיג למענכם אישורי בניה ונכין בשבילכם תוכניות אדריכליות.


התובנות של ביוקאר – פרשה טכנית לעסק למטבח מוסדי למוסדות חינוך בדרום בהיתר משרד הבריאות 

1. בנו את העסק שלכם בהקדם בשביל שלא תיגררו לסיטואציה שהינכם עוסקים בדרך שהיא בניגוד לחוק.

2. אל תקלו ראש בבקשת אישור עסקי מזון – אתם עלולים להיתקל בצרות אם יתפסו אתכם עוסקים בלי רישיון.

3. אם אנחנו רוצים לערוך שיפוץ הכרחי לקבל תמיכה ממקצוענים בדרך זו ייעצו לכם כל התקופה.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!