Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

תוכנית אדריכלית לאולמות אירועים בדרום

 שלום לכם, פה בחברת ביוקאר מומחים לגבי תוכנית אדריכלית לעסק לבדיקת מזון לאולם אולמות אירועים בדרום ברישיון משרד הבריאות.

תוכלו לאתר באתר האינטרנט שלנו אינפורמציה על המומחיות שלנו, ולדעת ‏כיצד נוכל לסייע לכם.


אנו נוודא שיהיה לכם תוכנית אדריכלית לעסק לבדיקת מזון לאולם אולמות אירועים בדרום ברישיון משרד הבריאות והכל חוקי ומסודר וכמובן על פי חוקי הבריאות.

מעבר להרשאת עסקים צוות ביו-CARE גם מומחים בייעוץ לבטיחות מזון, ועורכים בדיקות תברואה במסעדות בעזרת המעבדה.


חברת ביו-CARE עוסקת במתן רישוי לעסקים בנושא בטיחות מזון בחדרי אוכל.


התהליך שנצטרך לעבור בכדי לקבל תוכנית אדריכלית לעסק לבדיקת מזון לאולם אולמות אירועים בדרום ברישיון משרד הבריאות ומה חשוב לדעת 

* דבר ראשון כדאי לשמור במחשבה מספר דברים קריטיים. קודם כל לדעת טיפה מידע לגבי מזון, האוכל שאנחנו ניזונים ממנו הוא שיהיה אחראי לחוסן הבריאותי של כל אחד מאיתנו, ולכן עדיף לדגום אותו ולוודא שלא קיימים בו דברים לא בריאים.

את הבדיקה אנו מבצעים בעזרת מעבדות מיקרוביולוגיות לאחר שנאסוף את התוצאות יש לנו פרטים באילו דרכים לטפל בזה היטב.


* אחרי שהבנו קצת על מזון הכרחי שכל אחד מכם ידע שאם הוא ברצינות מעוניין ב- תוכנית אדריכלית לעסק לבדיקת מזון לאולם אולמות אירועים בדרום ברישיון משרד הבריאות אז קריטי לו לפנות למומחים, המומחים שלנו יודעים לחפש את כל האפשרויות עבורך ולמסור לך אותם.


* שואף לבניית עסק? אם זה בכנות מה שתרצה אז כדאי להבין מספר אלמנטים: מומלץ לבנות את העסק מהר ככל הניתן בשביל לחסוך מצב שבו אתם פועלים באופן לא חוקי.

אחרי שהקמנו את התיק במעמ ומס הכנסה ודאגנו לכל הבירוקרטיה נוכל להיתקדם. עדיף לדעת שקריטי להימנע מהשהייה של פתיחת העסק כי דבר זה יכול לגרום לכנסות ואפילו סגירה בכפייה של העסק מצד בתי המשפט.

אך ורק לאחר שדאגנו לכל הנ"ל נוכל לצעוד לשלב הבא לטפל בנושא האוכל. אם אנו מעוניינים בעסק בתחום האוכל אז יש המון אלמנטים שכדאי להכיר לפני, הכרחי שיהיה לך היתר משרד הבריאות על מנת להקים עסקי מזון.

אם הירהרת אם העסק שיש לך חייב רישיון כעת ברור שהתשובה היא: חיובית. עסקי מזון מחוייבים באישור בשביל להיתקיים.


* התעניינתם בדיקת מזון? צוות ביוקאר ידע לקחת את הבדיקות, לבחור את המעבדות ואופן הדגימה ולספק לכם תוצאות מדוקדקות שישקפו את המצב.

צוות ביוקאר מתמחה למציאת תקלות תברואת מזון בכל מזון. ידוע שבשביל עסק מזון צריך רישיון וזה למה חשוב להבין שכדי שלא להיסתבך בבעיות בהמשך הדרך עדיף כבר הרגע להשיג את ההיתר ממשרד הבריאות, כי אם בשנים הבאות מישהו יגיש תלונה עליכם תיווצר צרה גדולה.


* רוצים מישהו שיסייע לכם אפילו בשיפוצים? אנחנו יכולים לסייע לעסק שלכם בכל הבירוקרטיה מול רשויות החוק. אנחנו נשיג בעבורכם גרמושקה ונבנה עבורכם תוכניות להיתר בניה.


התובנות שלנו 

*הקימו את העסק כמה שיותר מהר על מנת שלא תופתעו בסיטואציה שבה אתם פועלים בצורה לא חוקית.

*אל תזלזלו בקבלת היתר מכירת מזון – אתם יכולים להיות בצרות במידה וידווחו עליכם שאתם פועלים ללא רישיון.

*במידה ואתם משפצים הכרחי לקבל תמיכה מחברה מקצועית בדרך זו ילוו אתכם כל הדרך.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!