Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

תוכנית אדריכלית לבתי ספר בצפון ברישיון משרד הבריאות

שלום לכם, אנחנו בחברת ביו-CARE עוסקים בתוכנית אדריכלית לעסק לבטיחות מזון לבתי ספר בצפון ברישיון משרד הבריאות.

אפשר למצוא באתר האינטרנט פירוט רב לגבי השירותים של הצוות שלנו, ולהבין ‏כיצד נוכל לסייע לכם.


אנחנו נוודא שתקבלו תוכנית אדריכלית לעסק לבטיחות מזון לבתי ספר בצפון ברישיון משרד הבריאות והכל חוקי ומסודר וכן על פי חוקי הבריאות.

חוץ מרישוי עיסקי הצוות שלנו גם מתמחים בייעוץ לבטיחות מזון, ומתמחים בביצוע בדיקות איכות מזון במסעדות בעזרת המעבדות.


ביו-CARE מתמחה בקבלת רישוי עסקים או ייעוץ בנושא בטיחות מזון במטבחים.


התהליך שנעבור כדי לקבל תוכנית אדריכלית לעסק לבטיחות מזון לבתי ספר בצפון ברישיון משרד הבריאות ומה חשוב לדעת 

* בתור התחלה קריטי להבין כמה כללים חשובים. בתור התחלה לקרוא קצת מידע על מזון, האוכל שאנחנו ניזונים ממנו הוא אשר יהיה אחראי ליכולות הבריאותיות שלנו, ולכן עדיף לבדוק אותו ולאמת שלא קיימים בו דברים שאינם בריאים.

את הבדיקה צוות ביוקאר מממשים בעזרת מעבדות לאחר שיהיו לנו התשובות יש לנו אינפורמציה באיזה אופן לדאוג לנושא בצורה הכי טובה.


* דבר שני עדיף שכל אחד מכם יבין שבמידה והוא באמת מחפש תוכנית אדריכלית לעסק לבטיחות מזון לבתי ספר בצפון ברישיון משרד הבריאות אז הכרחי לו לגשת למקצוענים, המקצוענים שבצוות שלנו ידעו לחפש את כלל הפתרונות עבורך ולתת לך אותם.


* משתוקק להקמת עסק? במידה וזה באמת מה שאתה מחפש אז כדאי לדעת כמה אלמנטים: מוטב לבנות את העסק כמה שיותר מהר במטרה לשלול מצב שבו אתם עוסקים בצורה לא חוקית.

לאחר שפתחנו את תיק העוסק וטיפלנו בכל הניירת נוכל להיתקדם. חשוב לדעת שכדאי להימנע מדחייה של בניית העסק היות ודבר זה עלול להביא לקבלת תביעות משפטיות ואף סגירה בכפייה של העסק ע"י החוק.

אך ורק אחרי שטיפלנו בכל זה נוכל להמשיך לדאוג לנושא האוכל. במידה ואנו רוצים עסק למכירת אוכל אז ישנם מספר אלמנטים שמומלץ להבין מעכשיו, מומלץ שיהיה לך אישור מהמדינה בשביל לפתוח מסעדה.

אם לא היית בטוח אם העסק שלך מחויב בהיתר אז התשובה תהיה: כן. עסקים למכירת מזון צריכים שיהיה להם רישיון על מנת להיתקיים.


* התעניינתם מעבדת מזון? מומחה שלנו ידע לקבל את מדגמי המזון, לקבוע לגבי המעבדה ואופן הבדיקה ולספק עבורכם תוצאות מדוייקות המשקפות את המצב.

הצוות שלנו מומחה במציאת תקלות תברואת מזון במסעדות. ברור שבשביל מסעדות צריך רישיון ולכן הכרחי להבין שעל מנת לא להיתקל בתקלות בשלבים יותר מאוחרים כדאי כבר רגע זה לקבל את הרישיון ממשרד הבריאות, היות והיה ובעתיד אדם יגיש תלונה עליכם תיווצר צרה ענקית.


* מעוניינים במישהו שיתמוך בכם אפילו בשיפוץ? אנחנו אפשר לטפל לכם בכל הניירת מול רשויות החוק. אנו נשיג לכם היתר בניה וניצור בשבילכם תוכניות להיתר בניה.


הטיפים שלנו

 1. פיתחו את העסק כבר בהתחלה על מנת שלא תופתעו במצב שאתם עובדים בדרך שהיא בניגוד לחוק.

2. אל תנהגו בפזיזות בבקשת היתר למסעדה – אתם עלולים להיתקל בצרות אם יוודע לרשויות שאתם עובדים בלי רישיון.

3. אם אתם משפצים עדיף להשיג תמיכה ממקצוענים ככה יסייעו לכם כל התקופה.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!