Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

תוכנית אדריכלית לעסק לאולם אירועים במרכז ברישיון משרד הבריאות

ברוכים הבאים, אנחנו בחברת ביו-CARE עוסקים בתוכנית אדריכלית לעסק לבטיחות מזון לאולם אולמות אירועים במרכז ברישיון משרד הבריאות. אפשר לראות פה באתר שלנו מידע לגבי השירותים של הצוות שלנו, ולברר ‏איך יש לנו אפשרות לעזור לכם.


אנו נדאג שיהיה לכם תוכנית אדריכלית לעסק לבטיחות מזון לאולם אולמות אירועים במרכז ברישיון משרד הבריאות וכל זה חוקי ובאופן מסודר וכן על פי חוקי התברואה. חוץ מהרשאת עסקים הצוות שלנו גם מתמחים בבטיחות מזון, ומתמחים בביצוע בדיקות בריאות-מזון בענף המזון בעזרת מעבדות.


חברת ביו-CARE מתמחה בקבלת רישוי עסקים וכן ייעוץ בנושא בטיחות מזון בחדרי אוכל.

השלבים שנצטרך לעבור בכדי לקבל תוכנית אדריכלית לעסק לבטיחות מזון לאולם אולמות אירועים במרכז ברישיון משרד הבריאות ומה חשוב לדעת

– בתור התחלה הכרחי להבין כמה דברים חשובים. קודם כל לקרוא קצת רקע לגבי תברואת מזון, האוכל שאנו מכניסים לפה הוא אשר יהיה אחראי ליכולות הבריאותיות של כל אחד מאיתנו, ולכן קריטי לבדוק אותו ולאשר שלא קיימים בו חומרים המסוגלים לגרום לבעיות עיקול.

את הדגימה הצוות שלנו מממשים בעזרת מעבדות מזון לאחר שנקבל את התשובות תהיה לנו מידע איך לדאוג לזה בצורה הכי טובה.


– לאחר מכן מומלץ שכל אחד ידע שאם הוא באמת מעוניין ב- תוכנית אדריכלית לעסק לבטיחות מזון לאולם אולמות אירועים במרכז ברישיון משרד הבריאות אז כדאי לו לפנות למומחים, המומחים של ביוקאר יודעים להשיג את כלל הפתרונות עבורך ולספק לך אותם.


– שואף לבניית עסק? אם זה בכנות מה שאתה רוצה אז הכרחי להבין מספר אלמנטים: מוטב לבנות את העסק מראש בשביל לחסוך אפשרות שבה אתם פועלים בצורה שבניגוד לחוק.

אחרי שנפתח את העסק והתעסקנו עם כל הבירוקרטיה אנו יכולים להיתקדם. כדאי לדעת שמומלץ לסכל השהייה של פתיחת העסק כיוון שדבר זה יכול לגרור דוחות ואף סגירה בכפייה של העסק ע"י רשויות החוק.

רק אחרי שדאגנו לכל הדברים אפשר לצעוד לשלב הבא לטפל בנושא המזון. במידה ואתם רוצים עסק בתחום האוכל אז קיימים לא מעט דברים שחשוב לדעת מראש, הכרחי לקבל היתר מהמדינה כדי לפתוח מסעדה.

במידה והירהרת האם העסק שיש לך מחויב בהיתר כעת ברור שהתשובה היא: כן. מסעדות מחייבים רישיון על מנת לפעול.


– מחפשים בדיקות מעבדה מיקרוביולוגית? אנחנו נדע להשיג את מדגמי המזון, לקבוע לגבי המעבדה וזן הבדיקה ולהגיש לכם תוצאות מדוקדקות שיציגו את הבעיות. צוות ביו-CARE מקצועי למציאת בעיות תברואת מזון בעסקי המזון.

ברור שלמסעדה צריך רישיון ולכן חשוב להבין שבשביל שלא להיתקל בצרות בשלבים יותר מאוחרים חשוב כבר עכשיו להשיג את האישור, מפני שהיה ובהמשך הדרך לקוח יתלונן על העסק שלכם תיווצר צרה ענקית.


– רוצים מישהו שיתמוך בכם גם בשיפוץ? בביוקאר אפשר לסייע לעסק שלכם בכל הניירת של החוק. אנחנו נדע להשיג לכם אישורי בניה ונבנה לכם תוכניות אדריכליות.


העצות שלנו – תוכנית אדריכלית לעסק לבטיחות מזון לאולם אולמות אירועים במרכז ברישיון משרד הבריאות 

1. הקימו את העסק שלכם כמה שיותר מהר על מנת שלא תגיעו לסיטואציה שבה אתם עובדים בצורה המנוגדת לחוק.

2. אל תקלו ראש בקבלת אישור למסעדה – אתם עלולים להיות בצרות אם יתפסו אתכם פועלים בלי היתר.

3. במידה ואתם משפצים מומלץ לקבל סיוע מחשברה איכותית בדרך זו ילוו אתכם מהתחלה עד הסוף.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!