Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

תוכנית אדריכלית לעסק לתברואת מזון למזנונים בצפון

היי, אנו בחברת ביוקאר מתמחים בתוכנית אדריכלית לעסק לתברואת מזון למזנונים בצפון בהיתר משרד הבריאות. אתם יכולים לראות פה באתר מידע רב על המומחיות שלנו, ולהבין ‏במה באפשרותנו לעזור לכם.

אנחנו נוודא שתקבלו תוכנית אדריכלית לעסק לתברואת מזון למזנונים בצפון בהיתר משרד הבריאות וכל זה על פי החוק ובאופן מסודר וכן ע"פ חוקי משרד הבריאות. מעבר לרישוי עסקים המומחים שלנו גם מומחים בייעוץ לבטיחות מזון, ועורכים בדיקות תברואת מזון בענף המזון בעזרת מעבדות.


bio care מומחית במתן רישוי לעסקים או ייעוץ בנושא בטיחות מזון במטבחים.

התהליך שנצטרך לעבור על מנת לקבל תוכנית אדריכלית לעסק לתברואת מזון למזנונים בצפון בהיתר משרד הבריאות ומה חשוב לדעת

* בתור התחלה עדיף לחשוב על מספר דברים בעלי חשיבות. הדבר הראשון הוא לקבל קצת רקע בנושא מזון, האוכל שאנחנו ניזונים ממנו הוא זה שיהיה אחראי לחוסן הבריאותי שלנו, וזו הסיבה שכדאי לדגום אותו ולאמת שאין בו חומרים שיכולים לגרום לקלקול קיבה.

 

את הדגימה צוות ביוקאר עושים באמצעות מעבדות מיקרוביולוגיות ורק לאחר שנאסוף את התשובות תהיה ברשותינו מידע כיצד לטפל בהכל כמיטב יכולתינו.

* לאחר מכן עדיף שכל בעל עסק יבין שאם הוא ברצינות מעוניין ב- תוכנית אדריכלית לעסק לתברואת מזון למזנונים בצפון בהיתר משרד הבריאות אז כדאי לו ללכת למקצוענים, המומחים של ביו-CARE יוכלו לחפש את מיטב הפתרונות בשבילך ולהעניק לך אותם.

* משתוקק להקים עסק? אם זה באמת מה שאתה מחפש אז הכרחי להבין מספר דברים: עדיף לפתוח את העסק במהירות האפשרית כדי לשלול מצב שבו אתם עובדים בניגוד לחוק.

אחרי שבנינו את העסק וטיפלנו בכל הניירת אפשר להיתקדם. מומלץ להבין שקריטי לסכל השהייה של פתיחת העסק כי דבר זה עלול לגרום לתביעות משפטיות או סגירה בכפייה של העסק מטעם החוק.

אך ורק אחרי שטיפלנו בכל הנ"ל אפשר לצעוד לשלב הבא לטפל בנושא משרד הבריאות. במידה ואנחנו מעוניינים בעסק בתחום האוכל אז יש הרבה טיפים שמומלץ להבין לפני, קריטי שיהיה לך היתר ממשרד הבריאות כדי למכור מזון.

אם הירהרת האם העסק שיש לך צריך רישיון אז התשובה היא: חיובית. עסקי מזון מחוייבים ברישיון על מנת לפעול.

* חיפשתם מעבדת מזון? צוות ביוקאר ידע לקחת את מדגמי המזון, לקבוע לגבי המעבדות ואופן הדגימה ולהנפיק עבורכם תשובות מקצועיות שישקפו את הבעיות. הצוות שלנו מומחה למציאת בעיות תברואה בכל מזון.

ברור שעבור מסעדות יש צורך ברישיון וזה למה כדאי להבין שכדי לא להיתקל בבעיות בשלבים יותר מאוחרים הכרחי כבר מרגע זה לקבל את האישור, מפני שהיה ובהמשך הדרך לקוח יתלונן על העסק אתם תהיו בבעיה ענקית.

* מחפשים שירות שיעזור לכם אפילו בשיפוצים? בביוקאר נוכל לדאוג לכם בכל ההיתרים של החוק. אנו נדע להשיג עבורכם גרמושקה וניצור בשבילכם תוכניות להיתר בניה.

הטיפים שלנו

1. בנו את העסק במהירות בשביל שלא תיגררו לסיטואציה שהינכם עובדים בדרך המנוגדת לחוק.


2. אל תקלו ראש בבקשת רישיון מכירת מזון – אתם יכולים להיתקל בבעיות במידה ויוודע לרשויות שאתם עוסקים ללא רישיון.


3. אם אתם משפצים חשוב לקחת סיוע ממומחים בדרך זו יסייעו לכם מהתחלה עד הסוף.

Share this post

אולי תאהב/י גם

מעבדת מזון לבדיקת מזון

מעבדת מזון בצפון

מעבדת מזון בצפון שלום לכם, כאן בביוקאר מתמחים במעבדת מזון בצפון. אתם יכולים לאתר באתר האינטרנט שלנו המון מידע לגבי המומחיות שלנו, ולהבין ‏כיצד נוכל

קרא עוד »

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!