Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

תוכנית מטבח מוסדי

היי, פה בביוקאר עוסקים בתוכנית מטבח מוסדי. תוכלו לאתר באתר פירוט על השירותים של הצוות שלנו, ולדעת ‏איך ביכולתנו לעזור לכם.


אנו נוודא שתקבלו תוכנית מטבח מוסדי וכל זה ע"פ החוק ובצורה מסודרת וכמובן על פי תקנות הבריאות. חוץ מהרשאת עסקים המומחים שלנו אפילו מתמחים בבטיחות מזון, ועורכים בדיקות תברואה בענף המזון בעזרת מעבדות.


חברת ביו-CARE מומחית בקבלת רישוי עסקים או ייעוץ בנושא מזון במסעדות.


העצות של ביוקאר 

*בנו את העסק בהקדם בשביל שלא תגיעו למצב שהינכם פועלים בדרך לא ראויה וחוקית.

*אל תקלו ראש בבקשת היתר למסעדה – אתם יכולים להיתקל בצרות במידה וידווחו עליכם שאתם עובדים בלי היתר.

*אם אנחנו משפצים חשוב לקבל עזרה ממומחים ככה ילוו אתכם בכל שלב ושלב.


השלבים שנעבור בשביל לקבל תוכנית מטבח מוסדי ומה חשוב לדעת 

1. בתור התחלה עדיף לדעת כמה אלמנטים חשובים. קודם כל לדעת טיפה אינפורמציה על זיהום ומזון, האוכל שאנו אוכלים הוא אשר יהיה אחראי ליכולות הבריאותיות של כל אחד מאיתנו, וזו הסיבה שכדאי לבדוק אותו ולוודא שלא קיימים בו חיידקים. בדיקה זו אנו עושים בעזרת מעבדות מיקרוביולוגיות ורק לאחר שיהיו לנו התשובות תהיה לנו מידע באיזה אופן לדאוג לנושא היטב.


2. לאחר מכן הכרחי שכל אחד ידע שבמקרה שהוא ברצינות מעוניין ב- תוכנית מטבח מוסדי אז מומלץ לו לגשת למקצוענים, המקצוענים של ביוקאר יוכלו לקחת את כל הפתרונות למענך ולספק לך אותם.


3. שואף לבניית עסק? במידה וזה באמת הדבר שאתה חולם עליו אז קריטי לדעת מספר אלמנטים: ראוי לפתוח את העסק במהירות האפשרית כדי לשלול סיטואציה שבה אתם פועלים בצורה לא חוקית. אחרי שבנינו את העסק והתעסקנו עם כל הבירוקרטיה אנו יכולים להמשיך.

עדיף לדעת שהכרחי למנוע דחייה של הקמת העסק כי דבר זה יכול לגרור כנסות וכן סגירה בכפייה של העסק מטעם החוק. רק לאחר שטיפלנו בכל הנ"ל אפשר להיתקדם לסדר את נושא התזונה.

אם אנו רוצים עסק בתחום האוכל אז יש המון אלמנטים שחשוב לדעת מעכשיו, מומלץ להשיג רישיון מהמדינה כדי להקים עסקי מזון. במידה ולא היית בטוח האם העסק שהקמת מחויב ברישיון כעת ברור שהתשובה תהיה: כן. מסעדות חייבים להשיגרישיון על מנת לתפקד.


4. מעוניינים בדיקות מעבדה? מומחה שלנו ידע לקבל את הדגימות, להחליט על המעבדה ואופן הבדיקה ולמסור למענכם תשובות מדוקדקות שישקפו את המצב. צוות ביוקאר מקצועי במציאת בעיות תברואה במסעדות.

ידוע שלמסעדות יש צורך בהיתר ובגלל זה הכרחי להבין שעל מנת לא להיסתבך בבעיות בהמשך כדאי כבר מהרגע לקבל את ההיתר ממשרד הבריאות, כי אם בהמשך הדרך אדם יגיש תלונה על העסק אתם תהיו בצרה ענקית.


5. רוצים מישהו שיעזור לכם אפילו בשיפוצים? אנחנו אפשר לטפל לעסק שלכם בכל האישורים של החוק. אנחנו נדע להשיג למענכם היתר בניה ונקים בעבורכם סקיצות אדריכליות.

Share this post

אולי תאהב/י גם

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!