Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook

בדיקות לעסק לתברואת מזון לצהרונים בדרום ברישיון משרד הבריאות

שלום לכם, אנחנו בחברת ביוקאר מומחים לגבי פרשה טכנית לעסק למכירת מזון למפעל מזון במרכז באישור משרד הבריאות. תוכלו לראות באתר שלנו אינפורמציה על הפיתרונות של הצוות שלנו, ולהבין ‏כיצד ביכולתנו לסייע לכם.


הצוות שלנו ידאג שיהיה לכם פרשה טכנית לעסק למכירת מזון למפעל מזון במרכז באישור משרד הבריאות והכל חוקי ובצורה מסודרת וכן על פי חוקי הבריאות. מעבר לרישוי עסקים צוות ביוקאר גם מומחים בייעוץ לבטיחות מזון, ומבצעים בדיקות בריאות-מזון במסעדות בעזרת מעבדה.


ביוקאר מתמחה בהסדרת רישוי עסקים לגבי בטיחות מזון בחדרי אוכל.

העצות של ביוקאר – פרשה טכנית לעסק למכירת מזון למפעל מזון במרכז באישור משרד הבריאות

*הקימו את עיסקכם בהקדם כדי שלא תופתעו בסיטואציה שאתם עובדים בדרך לא ראויה וחוקית.

*אל תנהגו בפזיזות בבקשת היתר מכירת מזון – אתם יכולים להיתקל בצרות אם יתפסו אתכם פועלים ללא היתר.

*במידה ואנחנו משפצים עדיף להשיג עזרה מחברה מקצועית כך ייעצו לכם בכל שלב ושלב.

התהליך שנעבור בכדי לקבל פרשה טכנית לעסק למכירת מזון למפעל מזון במרכז באישור משרד הבריאות ומה חשוב לדעת

1. דבר ראשון הכרחי להבין כמה אלמנטים בעלי חשיבות. הדבר הראשון הוא לקבל קצת רקע לגבי בטיחות מזון, האוכל שאנחנו ניזונים ממנו הוא שיהיה אחראי ליכולות הבריאותיות שלנו, וזו הסיבה שמומלץ לבחון אותו ולאמת שלא קיימים בו חומרים המסוגלים לגרום לקלקול קיבה.

דגימה זו צוות ביוקאר מבצעים בעזרת מעבדות ורק אחרי שיהיו ברשותינו התוצאות יש ברשותינו פרטים כיצד לדאוג לנושא בצורה הכי טובה.


2. אחרי שהבנו קצת על מזון חשוב שכל בעל עסק יבין שאם הוא באמת מחפש פרשה טכנית לעסק למכירת מזון למפעל מזון במרכז באישור משרד הבריאות אז כדאי לו לגשת למומחים, המומחים של ביוקאר יוכלו להשיג את מירב הפתרונות למענך ולספק לך אותם.


3. רוצה להקמת עסק? אם זה בכנות הדבר שאתה חולם עליו אז כדאי לדעת כמה אלמנטים: כדאי לפתוח את העסק מראש במטרה לשלול אפשרות שבה אתם עובדים בצורה לא חוקית.

אחרי שפתחנו את התיק במס הכנסה ומעמ והתעסקנו עם כל הבירוקרטיה נוכל לעבור לשלב הבא. מומלץ להבין שהכרחי לסכל עיכוב של הקמת העסק בגלל שדבר זה עלול להביא לקבלת דוחות ואף סגירה בכפייה של העסק על ידי רשויות החוק.

אך ורק אחרי שטיפלנו בכל זה ניתן לצעוד לשלב הבא לדאוג לנושא התזונה. אם אנו שואפים להקים עסק למכירת אוכל אז יש כמה דברים שכדאי להכיר מעכשיו, חשוב שיהיה לך היתר מהמדינה על מנת להקים עסקי מזון. אם הירהרת אם העסק שיש לך חייב רישיון כעת ברור שהתשובה תהיה: חיובית. מסעדות חייבים להשיגהיתר בשביל לפעול.


4. התעניינתם בדיקות מעבדה מיקרוביולוגית? אנחנו נדע להשיג את הדגימות, לבחור את המעבדות וסוג הדגימה ולספק עבורכם תשובות מקצועיות המשקפות את הבעיות. הצוות שלנו מקצועי במציאת זיהומי תברואת מזון בעסקי המזון.

ברור שבשביל מסעדה צריך אישור ובגלל זה חשוב להבין שעל מנת שלא להיסתבך בתקלות בהמשך הדרך כדאי מרגע זה להשיג את האישור ממשרד הבריאות, כיוון שאם בהמשך הדרך לקוח יתלונן על העסק תיווצר צרה גדולה.


5. רוצים שירות שיעזור לכם אפילו בשיפוצים? בביוקאר יכולים לדאוג לכם לגבי הבירוקרטיה מול החוק. אנו נשיג למענכם אישורי בניה ונקים בשבילכם תוכניות להיתר בניה.

Share this post

אולי תאהב/י גם

ייעוץ למסעדות

ייעוץ למסעדות

ייעוץ למסעדות אין ספק שלהקים עסק זה תהליך לא פשוט כלל שכולל בתוכו המון בירוקרטיה ולא מעט טרדות, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעסק

קרא עוד »

החלום שלך הוא לפתוח מסעדה?
אנחנו כאן בדיוק בשבילך!