תוכנית אדריכל רישוי עסקים ובדיקות מזון לענף המסעדנות

אנחנו בביו  CARE מספקים פיתרונות לתוכנית אדריכלית ובדיקות מזון לענף המזון וכן טיפול בהיתר משרד הבריאות. באתרנו קיים מידע רב על הפיתרונות שלנו.

אנו בביו CARE נטפל בכל הקשור בעסק המזון שלך ונדאג שתשיגו תוכנית אדריכלית מאושרת על ידי משרד הבריאות וכן לבדיקת מזון ולבקרות שוטפות  ע"פ התקנות. 


חברת ביו CARE עוסקת בהסדרת רישוי לעסקים או ייעוץ בנושא מזון במסעדות.

הטיפים של ביו CARE:

*בנו את העסק שלכם כבר בהתחלה בשביל שלא תיגררו לסיטואציה שאתם עובדים בדרך לא ראויה וחוקית.

 *אל תנהגו בפזיזות בבקשת היתר למסעדה – אתם יכולים להיות בבעיות במידה ויוודע לרשויות שאתם עוסקים ללא היתר. 

*במידה ואתם רוצים לערוך שיפוץ קריטי לקבל סיוע מחשברה איכותית ככה ייעצו לכם מהתחלה עד הסוף.


השלבים שנצטרך לעבור בשביל לקבל תוכנית אדריכלית לעצמאים ופרילנסרים לבדיקת מזון למפעל מזון בירושלים בהיתר משרד הבריאות ומה חשוב לדעת:


– בתור התחלה קריטי להבין מספר דברים בעלי חשיבות. הדבר הראשון הוא לקבל מעט רקע בנושא תברואת מזון, המזון שאנחנו ניזונים ממנו הוא זה שיהיה אחראי לבריאות של כל אחד מאיתנו, וזה מדוע כדאי לבחון אותו ולוודא שלא קיימים בו דברים לא בריאים. את הדגימה אנו מבצעים בעזרת מעבדות אחרי שיהיו לנו התשובות יש ברשותינו אינפורמציה באילו דרכים לדאוג לנושא בצורה הכי טובה.

– אחרי שהבנו קצת על מזון כדאי שכל אחד מכם ידע שאם הוא באמת רוצה מידע לגבי תוכנית אדריכלית לעצמאים ופרילנסרים לבדיקת מזון למפעל מזון בירושלים בהיתר משרד הבריאות אז הכרחי לו לפנות למקצוענים, המומחים של ביו-CARE ידעו למצוא את מירב הפתרונות עבורך ולהעניק לך אותם.

– משתוקק להקים עסק? במידה וזה בכנות מה שאתה מחפש אז קריטי לדעת מספר דברים: מומלץ לבנות את העסק בהקדם האפשרי במטרה לשלול מצב שבו אתם עובדים בצורה לא חוקית. אחרי שנפתח את תיק העוסק ודאגנו לכל הבירוקרטיה נוכל להמשיך. קריטי להיות מודע לכך שהכרחי לסכל דחייה של פתיחת העסק כי דבר זה יכול לגרום לדוחות או סגירה בכח של העסק על ידי בתי המשפט. 

אך ורק לאחר שדאגנו לכל הנ"ל ניתן להיתקדם לדאוג לנושא האוכל. במידה ואנחנו רוצים עסק למכירת אוכל אז יש הרבה טיפים שחשוב להבין לפני, קריטי שיהיה לך רישיון משרד הבריאות כדי לפתוח מסעדה. אם הירהרת האם העסק שיש לך מחויב בהיתר אז התשובה היא: כן. עסקי מזון מחייבים רישיון על מנת להיתקיים.

– מחפשים בדיקות מעבדה מיקרוביולוגית? צוות ביו-CARE ידע לקחת את הדגימות, לקבוע לגבי המעבדה ואופן הדגימה ולהנפיק למענכם תוצאות מקצועיות המשקפות את הבעיות. צוות ביו-CARE מומחה למציאת בעיות תברואת מזון בעסקי המזון. 

ידוע שעבור מכירת מזון צריך היתר וזו הסיבה שמומלץ לדעת שעל מנת לא להיתקל בתקלות בהמשך הדרך עדיף כבר רגע זה לקבל את הרישיון ממשרד הבריאות, כיוון שאם בשנים הבאות מישהו יתלונן על העסק שלכם אתם תהיו בבעיה ענקית.

– מעוניינים בהקמה / שיפוץ? אנחנו נתכנן ,נטפל בהיתר משרד הבריאות נעצב, נקים ונשפץ את העסק שלכם. כי העסק שלכם הוא העסק שלנו.

Share this post

אולי תאהב/י גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *